کارخانه تولید شکر قهوه ای ایرانی

می توانید چند مورد از کارخانه های تولید شکر قهوه ای را نام ببرید؟ آیا شکر قهوه ای ایرانی از کیفیت بهتری برخوردار است یا شکر قهوه ای خارجی و وارداتی موجود در بازار فروش؟
مطمئنا تا به حال شکر قهوه ای را دیده و یا مصرف کرده اید. اگر شکر قهوه ای مصرف کرده باشید، می دانید که طعم کارملی و بوی خوب شکر قهوه ای یکی از ویژگی هایی از این نوع شکر است که در انواع دیگر شکر یافت نمی شود.
مراحل و پروسه تولید شکر قهوه ای، شبیه به شکر سفید بوده و تنها مرحله ای که مرتبط با گرفتن ملاس و سفید کردن شکر می باشد را شامل نخواهد شد. به دلیل همین است که شکر قهوه ای را سالم تر از شکر سفید دانسته و متخصصان تغذیه مصرف آن را بیشتر توصیه می کنند. زیرا شکر هنگامی که از نیشکر، چغندرقند و یا گیاه استویا گرفته می شود، مسلما رنگ سفید برفی را دارا نمی باشد. به همین دلیل، به آن جوهر قند که ماده ای شیمیایی می باشد اضافه کرده و شکر را سفید می کنند. اما شکر قهوه ای هیچگونه مواد افزودنی نداشته و اگر به صورت طبیعی تولید شود، می تواند درمان بسیاری از بیماری ها محسوب شود.
از ویژگی های منحصر به فرد شکر قهوه ای که می تواند راهی تشخیص برای شکر قهوه ای اصل از نوع تقلبی به شمار رود، داشتن حدود ۲ تا ۴ درصد رطوبت در شکر قهوه ای طبیعی می باشد.
با توجه به اینکه متاسفانه بسیاری از کارخانه های تولیدی ایرانی و حتی خارجی، شکر قهوه ای را به شکلی غیر طبیعی تولید کرده و برای اینکه شکر دارای رنگ قهوه ای باشد به آن رنگ و اسانس اضافه می کنند، لازم است افراد مصرف کننده راه های تشخیص شکر قهوه ای طبیعی را از نوع تقلبی بدانند.

کارخانه تولید شکر قهوه ای ایرانی

تولید شکر قهوه ای در ایران

تولید شکر قهوه ای در ایران

همانطور که می دانید، ایران به نسبت کشور های آمریکایی و اروپایی که مصرف کننده اصلی شکر قهوه ای از دیرباز تا کنون می باشند، دیر تر شروع به تولید شکر قهوه ای نمود. دلایلی از قبیل نداشتن آگاهی نسبت به خواص شکر قهوه ای، می تواند دیرتر شناخته شدن شکر قهوه ای در ایران را توجیه نماید.
کارخانه هایی که قند و شکر را تولید می کردند، امروزه با در نظر گرفتن تمامی استاندارد ها و زیر نظر داشتن متخصصان تغذیه باتجربه، قند و شکر قهوه ای را هم به بازار عرضه می نمایند. متاسفانه در این میان، کارخانه هایی هستند که شکر قهوه ای را طبق اصول استاندارد و بهداشت تولید نکرده و محصولات خود را در بازار فروش توزیع می نمایند. افراد باید توجه داشته باشند که شکر قهوه ای را با کدام برند و از کدام کارخانه های تولیدی خریداری کنند.
شکر قهوه ای ایرانی که امروزه در کارخانه هایی همچون نقش جهان، روبینا، قندانه و … تولید می شود، از نظر کیفیتی در درجه بالایی قرار داشته و با گرید A به بازار عرضه می گردد. جالب است بدانید که امروزه، از نظر کیفی، شکر قهوه ای ایرانی می تواند با شکر قهوه ای خارجی و وارداتی موجود در بازار داخلی ایران برابری نماید.
حال که بهترین کارخانه شکر قهوه ای در ایران را می شناسید، می توانید با مراجعه به مراکز فروش، نمایندگی های زیر نظر واحد های تولیدی و یا سایت های خرید و فروش اینترنتی، شکر قهوه ای را در بسته بندی های استاندارد با وزن های ۴۵۰ گرمی، ۵۰۰ گرمی و غیره بر اساس میزان نیاز خود خریداری نمایید.
ناگفته نماند که مغازه های عرضه کننده مواد غذایی، برای تامین نیاز مشتریان خود، می توانند شکر و قند قهوه ای را به صورت عمده از کارخانه های تولیدی خریداری کرده و از تخفیف های خوبی بهره مند شوند. زیرا خرید عمده شکر قهوه ای می تواند بر قیمت آن در هر کیلو، تاثیر زیادی بگذارد.

یکی از مواردی که مشتریان باید توجه کنند این است هزینه حمل همیشه رکنی پر تاثیر در قیمت تمام شده محصول دارد و تهیه این محصول باید از نزدیک ترین شهر صورت گیرد. علاوه بر این مورد باید توجه شود که همیشه هزینه ارسال با باربری کمتر از اتوبوس و پست است.

مراکز عمده فروشی شکر قهوه ای اصفهان

مراکز عمده فروشی شکر قهوه ای اصفهان

اصفهان یکی از بزرگترین شهرهای عرضه و توزیع شکر قهوه ای در ایران است. این شهر که همیشه در تولید شیرینی و کیک و گز معروف بوده است در خصوص عرضه شکر قهو ه ای به بازار سراسر کشور هم معروف است. از آنجایی که اصفهان، از شهرهای مرکزی ایران محسوب می شود همواره به تمامی استانها نزدیک است و همین امر باعث میشود هزینه ارسال بار نیز نسبت به شهرهای جنوبی و شمالی کمتر باشد.

مراکز عمده عرضه شکر قهوه ای، قند قهوه ای و نبات قهوه ای در استان اصفهان در محله شاپور جدید که مرکز باربری های این استان نیز هست واقع شده و ارسال روزانه و بدون معطلی بار از محاسن تجار این شهر است. البته در این استان کارخانه ها و کاگاههای زیادی در زمینه تولید قند قهوه ای در انواع طعم های گل محمدی، زنجبیل، دارچین و هل و گلاب و همچنین نبات قهوه ای به صورت شاخه ای و چوبی فعالیت می کنند.

نبات و قند قهوه ای که در این شهر تولید میشود در دو نوع روشن و تیره موجود است که نوع روشن آن با شکر قهوه ای روشن کارون که از نیشکر جنوب است تهیه میشود و مشتریان خاص خود را دارد. دلیل اینکه برخی مشتریان این نوع را بیشتر می پسندند این است که رنگ چای را تیره نمی نماید و البته برخی هم اعتقاد دارند شکر قهوه ای کارون طبیعی تر است.

نوع تیره قند و نبات قهوه ای این استان هم مشتریان زیادی دارد که از شکر قهوه ای شهدانه تولید میشود و چون شکر استفاده شده دارای رنگ تیره و از نوع گرید ۱۳ هست محصول تولید شده تیره تر است و البته بلورهای زیباتری هم تولید میکند. مشتری های این محصول هم به دلیل کیفیت و رنگ جذاب آن علاقه خاصی به آن دارند و همواره به دنبال همین نوع قند و نبات قهوه ای هستند.
منبع: بازار قند و شکر ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما