خرید شکر قهوه ای بسته بندی از بازار فروش

آیا می دانستید که شکر قهوه ای تنها به صورت بسته بندی به بازار فروش عرضه می شود؟ خرید و فروش شکر قهوه ای بسته بندی با چه قیمتی در بازار انجام می شود؟ دلیل اهمیت نوع بسته بندی چیست؟
می دانید که شکر قهوه ای هم همانند شکر سفید، نوعی شیرین کننده بوده که از گیاه نیشکر تهیه می شود. با این تفاوت که در خط تولید شکر سفید، استفاده از مواد شیمیایی و افزودنی ها در مراحلی همچون رنگبری و … امکان پذیر بوده، در صورتی که قند قهوه ای، به دلیل عدم وجود مواد شیمیایی در خط تولیدش، بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است.
پس اگر شکر قهوه ای اصل و طبیعی را پیدا کنید، می توانید به راحتی آن را جایگزین شکر سفید در برنامه غذایی خود قرار داده و نه تنها از ضرر های شکر سفید در امان بمانید، بلکه از خواص و فواید شکر قهوه ای برای قند خون، فشار خون و … بهره مند شوید.
در ادامه، نحوه عرضه شکر قهوه ای و خصوصیات این شیرین کننده جدید الورود به بازار ایران، در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

شکر قهوه ای بسته بندی یا فله؟

مسلماً با مراجعه به بازار فروش، دیده اید که شکر سفید هم به صورت بسته بندی در اختیار خریداران قرار می گیرد، هم به صورت فله. تفاوت های زیادی بین شکر بسته بندی و فله وجود دارد که مهمترین آن ها، تفاوت در درجه بندی کیفیتی شکر و همچنین قیمت خرید و فروش آن می باشد.
از آن جا که شکر قهوه ای، دارای میزان رطوبت بیشتری نسبت به شکر سفید بوده و این میزان رطوبت حتی گاهی به 4 درصد هم می رسد، نمی توان آن را در معرض هوای آزاد به بازار فروش عرضه کرد. بلکه نیاز است تا در بسته بندی های استاندارد و بهداشتی قرار گرفته تا درجه کیفیتی آن تغییری نکند. به دلیل وجود رطوبت در دانه های شکر قهوه ای، جذب آلودگی ها بیشتر بوده و حتی ممکن است سفت شده و حالت سنگی پیدا کنند و دیگر امکان استفاده از آن ها وجود نداشته باشد. پس به همین دلیل است که تاکید بر خرید شکر قهوه ای بسته بندی می باشد نه فله ای.
در حالت کلی، از خصوصیات شکر قهوه ای مرغوب، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وجود 3 الی 4 درصد رطوبت در شکر قهوه ای
  • داشتن دانه های ریز تر از شکر سفید پوشیده شده از لایه ای ملاس
  • داشتن رنگ یکدست قهوه ای روشن یا تیره
  • شفاف و براق بودن دانه های شکر قهوه ای

و … .

شکر قهوه ای بسته بندی

بازار خرید و فروش شکر قهوه ای

در ایران، چند سالی است که شکر قهوه ای با استقبال خوبی رو به رو شده است. در حالیکه نزدیک به یک دهه از ورود شکر قهوه ای به بازار ایران می گذرد، اما بسیاری از افراد توانسته اند که شکر قهوه ای را جایگزینی برای شکر سفید در برنامه غذاییشان کرده و از خواص آن بهره مند شوند.
بنابراین، می توان گفت که بازار خرید شکر قهوه ای در ایران، هر چند به رونقی که باید برسد نرسیده، اما خوب است و کارخانه های زیادی در ایران، فعالیت خود را در زمینه تولید شکر قهوه ای آغاز کرده اند و از طرفی، برخی دیگر به لیست محصولات تولیدی خود، شکر قهوه ای را افزوده و آن را به صورت بسته بندی هایی با وزن های مختلف به بازار عرضه می کنند.
خرید شکر قهوه ای و فروش آن، هم می تواند به صورت عمده انجام شود و هم به صورت جزئی و خرده. بسته به اینکه شخص قرار باشد شکر قهوه ای را خریداری کند یا فروشگاه های عرضه مواد غذایی خریدار این محصول باشند، مقدار خرید و فروش شکر قهوه ای در بازار متفاوت بوده و بر اساس همین میزان، قیمت ها هم متغیر خواهند بود.
در هر صورت، به منظور آگاهی از قیمت شکر قهوه ای بسته بندی در بازار فروش، می توانید از سایت های اینترنتی کمک بگیرید.
منبع: بازار قند و شکر ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما