خرید شکر قهوه ای دیابت ایرانی

آیا میدانستید به شکر قهوه ای، شکر قهوه ای دیابت هم گفته می شود؟ آیا شکر قهوه ای ایرانی موجود در بازار از کیفیت بهتری برخوردار است یا شکر قهوه ای خارجی؟ خرید شکر قهوه ای چگونه صورت می گیرد؟
وقتی که عصاره نیشکر گرفته می شود و ماده اصلی طی عملیاتی به شکر خام تبدیل می گردد، در کارخانه هایی که تولید کننده شکر سفید هستند، عملیات ادامه داشته و ملاس شکر خام جدا می شود و در ادامه به کمک افزودنی هایی، شکر خام رنگبری می گردد.
در زمینه تولید شکر قهوه ای باید گفت که شکر خام به دست آمده که از عصاره نیشکر گرفته شده است و مقدار قابل توجهی ملاس دارد، همان شکر قهوه ای بوده و کاملا طبیعی می باشد. به دلیل اینکه نیازی به حذف ملاس از دانه های شکر قهوه ای وجود نداشته و قرار نیست که شکر خام به شکر سفید تبدیل شود، دیگر افزودنی هایی همچون جوهر قند در خط تولید شکر قهوه ای نقش نخواهد داشت.

شکر قهوه ای دیابت یا رژیمی

شاید از خود بپرسید که چرا شکر قهوه ای را شکر قهوه ای دیابت یا رژیمی هم می نامند؟ چه تفاوت هایی بین شکر قهوه ای و شکر سفید وجود داشته است؟
شکر سفید و شکر قهوه ای نظر ظاهر، تنها دارای تفاوت رنگ می باشند. اما اگر شکر قهوه ای و شکر سفید را مورد آزمایش قرار دهید، به نتایجی دست خواهید یافت که دلیل برتری شکر قهوه ای نسبت به شکر سفید را نشان خواهد داد.
شکر قهوه ای کالری کمی دارد. البته این مقدار از کالری که در شکر قهوه ای کمتر از شکر سفید است، ممکن است در نگاه اول مقدار کمی به نظر برسد، اما برای کسانیکه دیابت داشته و یا از اضافه وزن های بسیار زیادی رنج می برند، این مقدار قابل توجه است.
اصولا به دلایل زیر، متخصصان تغذیه پیشنهاد می کنند تا شکر قهوه ای جایگزین شکر سفید در برنامه غذایی باشد:

  • کم کالری بودن
  • داشتن میزان اندکی ساکارز و قند
  • طبیعی بودن

و … .
حال که از موضوعات بالا مطلع شدید، می توانید دریابید که چرا از شکر قهوه ای، به عنوان شکر قهوه ای دیابت و یا شکر قهوه ای رژیمی یاد می شود.

شکر قهوه ای دیابت

خرید شکر قهوه ای ایرانی

برخی از مصرف کنندگان شکر قهوه ای، بر این باورند که شکر قهوه ای ایرانی از کیفیت بالا و در حد شکر قهوه ای خارجی برخوردار نیست. در صورتیکه کاملا در اشتباه بوده و می توان امروزه، شکر قهوه ای ایرانی را رقیب شکر قهوه ای خارجی در بازار ایران دانست. چرا که از نظر کیفی، هم شکر قهوه ای ایرانی در رده بالایی قرار داشته و هم شکر قهوه ای وارداتی و خارجی.
برای اینکه هزینه کمی را به منظور خرید شکر قهوه ای پرداخت کنید و کیفیت را اولویت قرار دهید، پیشنهاد می شود که شکر قهوه ای ایرانی را تهیه کنید. چرا که شما با خرید شکر قهوه ای ایرانی که در کارخانه های تولید کننده معتبر و پیشرفته آماده سازی شده و به بازار عرضه گشته، می توانید از محصولات تولید ملی حمایت کرده و برای خرید شکر قهوه ای، هزینه های زیادی را پرداخت نکنید.
این کار سبب می شود تا علاوه بر حمایت از محصولات تولید داخلی، دیگر نیازی به واردات شکر قهوه ای به ایران نباشد و از طرفی، تقاضا برای شکر قهوه ای بالا رود. زیرا از هر نظر که نگاه کنید، می توانید دریابید که مصرف شکر قهوه ای در برنامه غذایی روزانه، بسیار مفید تر از شکر سفید خواهد بود.
این روز ها خرید شکر قهوه ای به دلیل کمیاب بودن، بیشتر از طریق سایت های اینترنتی صورت گرفته و افراد از این راه می توانند نه تنها در زمان، بلکه در هزینه های خود صرفه جویی نمایند.
منبع: بازار قند و شکر ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما