قیمت خرید شکر قهوه ای اصل و طبیعی

آیا می دانید که قیمت شکر قهوه ای اصل چقدر است؟ به نظر شما، شکر طبیعی دارای چه ویژگی های مثبت و برتری های نسبت به شکر سفید می باشد؟ برای خرید شکر قهوه ای چه راهی را پیشنهاد می کنید؟
در ابتدا لازم است اطلاعاتی جامع در خصوص شکر قهوه ای در اختیار علاقمندان قرار گیرد. شکر قهوه ای که شیرین کننده ای به دست آمده از عصاره طبیعی و اصلی نیشکر می باشد، کاملا گیاهی بوده و استفاده درست و به جا از آن حتی می تواند به درمان بسیاری از بیماری ها منجر شود. شاید به این فکر کنید که چرا متخصصان تغذیه، مصرف شکر قهوه ای و جایگزین کردن آن به جای شکر سفید را توصیه می کنند؟
در پاسخ به این سوال می توان بیان کرد که طبیعی بودن شکر قهوه ای، گیاهی بودن آن و همچنین خواص و فوایدی که مصرفش برای بدن خواهد داشت، قابل قیاس با شکر سفید نبوده و به همین دلیل است که استفاده از شکر قهوه ای بیشتر پیشنهاد می شود.
البته این تنها گوشه ای از برتری های شکر قهوه ای نسبت به شکر سفید بوده و اکثر ویژگی های مثبت آن در ادامه توضیح داده خواهد شد.

شکر قهوه ای اصل و ویژگی های آن

همانطور که گفته شد، شکر قهوه ای از عصاره نیشکر گرفته می شود. در واقع، اگر از خط تولید شکر سفید اطلاعاتی در اختیار داشته باشید، شکر خامی که از عصاره نیشکر به دست می آید، همان شکر قهوه ای است که امروزه در بازار فروش تقاضای خوبی داشته است و اغلب کشور های اروپایی و آمریکایی، این شیرین کننده را سالیان زیادی است در برنامه غذایی خود قرار داده اند.
شکر قهوه ای اصل، شکری است که مواد شیمیایی در تولید آن، هیچ نقش مستقیم یا غیر مستقیمی نداشته باشد. به طور مثال، در خط تولید شکر سفید و در مرحله رنگ بری، از ماده ای به نام جوهر قند استفاده می شود که بسیار مضر بوده و خوشبختانه این ماده در تولید شکر قهوه ای نقشی نخواهد داشت. چون این نوع از شکر، نیاز به رنگ بری و حذف ملاس ندارد.
شکر قهوه ای طبیعی، دارای ویژگی های زیر است:

  • در هر 100 گرم از شکر قهوه ای، حدود 370 کالری نهفته که این میزان کمی کمتر از کالری هر 100 گرم از شکر سفید می باشد.
  • در شکر قهوه ای عناصری وجود دارد که در شکر سفید حذف شده و همین عناصر دلیلی بر پرخاصیت بودن شکر قهوه ای می باشد.
  • خواص درمانی شکر قهوه ای غیر قابل انکار است و می تواند به تنظیم قند خون، فشار خون و درمان بسیاری از بیماری ها کمک کند.
  • به دلیل داشتن ساکارز و قند کمتر نسبت به شکر سفید، می تواند راحت تر به مصرف افراد دیابتی و کسانیکه اضافه وزن دارند در آید.
شکر قهوه ای اصل

قیمت خرید شکر قهوه ای

شاید دلیل اینکه چرا قیمت شکر قهوه ای در بازار فروش، تا حدودی بیشتر از شکر سفید را می خواهید بدانید. شکر قهوه ای با توجه به اصل بودنش و همچنین خواص فوق العاده ای که برای بدن دارد، طبیعی است قیمت خرید بالاتری را در بازار فروش به خود اختصاص دهد.
زیرا مسلماً هرچه کیفیت محصولی بیشتر باشد، قیمت خرید آن هم در بازار فروش بیشتر خواهد بود. چه بسا که این محصول، شکر قهوه ای طبیعی و اصل بوده باشد.
اگر برای خرید شکر قهوه ای، لازم دانسته اید تا ابتدا از رنج قیمتی آن در بازار فروش مطلع شوید، بهتر است به صورت مختصر بیان شود که قیمت هر کیلوگرم از شکر قهوه ای در بازار، متغیر بین 12000 تا 15000 تومان می باشد. هرچند که قیمت شکر قهوه ای بالاست، اما اگر به خاصیت و فواید شکر قهوه ای توجه شود، دیگر قیمت در اولویت قرار نگرفته و افراد بیشتر به کیفیت آن توجه می کنند.
سایت هایی در فضای مجازی مشغول هستند که هر یک شکر قهوه ای را در بسته بندی هایی با وزن های مختلف در اختیار مشتریان قرار داده و به عبارتی، خرید و فروش اینترنتی شکر قهوه ای را بر عهده دارند. این سایت ها نه تنها خلاصه ای در خصوص ویژگی های شکر قهوه ای، برند، وزن، درصد ملاس و … در اختیار خریدار قرار خواهند داد، بلکه اطلاعاتی کلی در خصوص قیمت را هم بیان خواهند کرد. شما می توانید در کمترین زمان ممکن، از طریق همین سایت ها، شکر قهوه ای مورد نظر خود را بدون حضور در محل خریداری کنید.
منبع: بازار قند و شکر ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما