مرکز فروش شکر قهوه ای یک نفره فردیسان

آیا می دانید که سایت های اینترنتی فردیسان که تولید کننده انواع شکر و قند قهوه ای می باشند، مرکز فروش شکر قهوه ای یک نفره مخصوص مصرف هتل ها به حساب می آیند؟
می دانید که امروزه در بازار فروش ایران، علاوه بر شکر سفید، شکر قهوه ای هم دارای تقاضای زیادی می باشد. درست است که شکر قهوه ای کالری و ساکارز کمتری را شامل می شود، اما این مسئله دلیل آن نخواهد بود که افراد می توانند میزان مصرف روزانه شکر خود را با شکر قهوه ای افزایش دهند. زیرا به طور مثال، برای افراد دیابتی، مصرف قند و شکر قهوه ای، تفاوت چندانی با شکر و قند سفید نخواهد داشت و سریعا جذب بدن مصرف کننده خواهد شد.

شکر قهوه ای به خاطر ارگانیک بودن و فاقد مواد شیمیایی بودن، سالم تر از شکر سفید است و در ترکیب آن از جوهر لیمو و مواد شیمیایی سفید کننده نیست و طرفداران محصولات سالم میتوانند با خیال راحت آنرا مصرف نمایند.

مقایسه شکر قهوه ای و شکر سفید

در مقایسه شکر قهوه ای و سفید، می توان گفت که شکر قهوه ای دارای مواد مغذی بیشتری است و این مسئله به دلیل وجود ملاس در ذره های شکر می باشد. ملاس سبب می شود تا طعم شکر قهوه ای، کاراملی باشد. در صورتی که این طعم برای مصرف کننده های شکر سفید چندان آشنا نخواهد بود.
شکر قهوه ای هیچگونه مواد افزودنی از قبیل دی اکسید گوگرد، فسفریک اسید و … را که در پروسه تولید شکر سفید به آن اضافه می شود، شامل نخواهد شد و همین موضوع می تواند تا حدودی نشان دهنده مفید تر بودن شکر قهوه ای باشد.
شکر قهوه ای می تواند بر اساس رنگی که دارد، به دسته های مختلفی تقسیم بندی شود. به طور مثال، شکر قهوه ای روشن دارای میزان ۴-۳ درصد ملاس بوده در صورتی که شکر قهوه ای تیره، ملاسی در حدود ۷-۶ درصد می باشد.
وجود مواد مغذی از قبیل پتاسیم، کلسیم، منیزیم و …، می تواند سبب شود تا پوست و موی افراد مصرف کننده، بهتر و سالم تر از افرادی باشد که شکر سفید را در برنامه غذایی خود به منظور تامین انرژی روزانه مصرف می نمایند.

مقایسه شکر قهوه ای و شکر سفید

کارخانه تولید شکر قهوه ای در ایران

شرکت فردیسان که کارخانه تولید شکر قهوه ای در ایران شناخته می شود، محصولات ارگانیک و طبیعی را به بازار عرضه کرده و همین مسئله سبب شده تا برند فردیسان در زمینه قند و شکر، از اعتبار زیادی برخوردار باشد. کسانیکه برای سلامت خود ارزش قائلند، بهتر است شکر قهوه ای فردیسان را در بسته بندی هایی با اندازه های مختلف خریداری کنند. البته امکان خرید عمده شکر قهوه ای از کارخانه فردیسان هم مقدور خواهد بود.
یکی از محصولات تولیدی فردیسان، شکر قهوه ای یک نفره می باشد که برای مصرف هتل ها، روستوران ها و … مناسب می باشد. شکر قهوه ای یک نفره در بسته بندی های کوچک و تک نفره به بازار عرضه می شود. هتل ها و رستوران ها برای مصارف روزانه شکر مراجعه کنندگان خود، می توانند عمده این محصول را از شرکت فردیسان خریداری نمایند.

شکر قهوه ای نیشکری شهدانه

شکر قهوه ای نیشکری شهدانه

در بزار بزرگ کالاهای ایرانی، شکر قهوه ای با برندهای مختلف عرضه میشوند اما معروف ترین آنها شامل برندهای:

  • شهدانه
  • سروکشمر
  • دانه
  • ارغوان
  • فردیسان

هست که بهترین برندهای بازار هستند و بیشترین حجم فروش بازار را دارند. این برندهایی که نام برده شد همه نیشکری هستند و برندهای چغندری هم در بازار هستند اما به دلیل استقبال کم در بازار شناخته شده نیستند. یکی از برندهای معروفی که از شکر چغندری در تولید استفاده میکنند برند نقش جهان است که اتفاقا از برندهای معروف و قدیمی بازار ایران است که از بنیان گذاران تولید شکر قهوه ای در ایران به شمار می روند.

شکر قهوه ای شهدانه در یک گرید و آنهم تیره تولید میشود. این محصول در تمامی فصول سال قادر به تولید و عرضه می باشد و با توجه به قیمت مناسب آن در بازار نسبت به سایر رقبای در کشور، بیشترین رکورد فروش را از آن خود کرده است و به همین سبب کارخانجات بزرگ تولید بیسکوئیت و شیرینی از این نوع شکر برای تولید محصولات سالم و ارگانیک خود استفاده می نمایند. این محصول در حالت قله در کیسه های ۵۰ کیلویی و در بخش بسته بندی در بسته های ۹۰۰ گرمی و در کارتنهای ۱۲ عددی تولید و به بازار عرضه می شود. البته در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ این برند فاقد محصول بسته بندی بوده و به همین سبب برنهای دیگر با تهیه فله این نوع شکر، با برند خود بسته بندی های مختلفی را عرضه میکنند.

اصولا شکر قهوه ای بسته بندی در بازار عرف است که در وزن های ۵۰۰ گرمی عرضه میشود ولی برندهای مختلف در وزنهای زیر نیز بسته بندی های خود را به فروش می رسانند:

  • ۹۰۰ گرمی
  • ۴۰۰ گرمی
  • ۷۰۰ گرمی

شکر قهوه ای نیشکری ارغوان

شکر قهوه ای نیشکری ارغوان

شکر قهوه ای سروکشمر که در قدیم با برندهای دانه و ارغوان شناخته و تولید میشد در انواع گریدها تولید دارد و حتی شکر قهوه ای مرطوب نیز میتواند در بازار عرضه کند. سروکشمر از برندهای بسیار با کیفیت و بسیار قدیمی بازار است که همیشه کیفیت برتر را در بازار داشته است. دلیل کیفیت و مرغوبیت این برند، استفاده از بهترین نیشکرهای شمال کشور است. به طور کلی شکر قهوه ای تهیه شده از نیشکر شمال مرغوبتر است زیرا که نیشکر شمال با آب شیرین تولید میشود و در نتیجه مغز نیشکر بهتر میبندد و شکر قهوه ای آن هم درجه یک خواهد بود.

شکر قهوه ای سروکشمر فله در کیسه های ۴۰ کیلوگرمی تولید میشوند و نوع بسته بندی آن سالهای قبل ۵۰۰ گرمی بوده اما در سال های اخیر اقدام به تولید در اوزان ۴۰۰ گرمی نموده است. بسته بندی های این نوع شکر هم در مشمای پلاستیکی و سپس در بسته مقوایی قرار گرفته است تا رعایت کامل استاندارد بسته بندی را نموده باشد. کارتنهای بسته بندی آن هم ۳۸، ۳۴ و ۲۰ عددی است و به منظور حمل آسان تر  در سالهای اخیر ۲۰ عددی شده است.

 

به منظور اطلاع از قیمت، آدرس نمایندگی ها و همچنین طریقه خرید اینترنتی شکر قهوه ای یک نفره، افراد می توانند به مرکز خرید و فروش اینترنتی فردیسان در فضای مجازی مراجعه نمایند.
منبع: بازار قند و شکر ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما