کارخانه تولید بهترین شکر قهوه ای تیره

آیا می توانید چند نمونه از کارخانه هایی که تولید کننده شکر قهوه ای تیره هستند را نام ببرید؟ با اطمینان کامل می توان گفت که محصولات تولیدی توسط این کارخانه ها، از بهترین کیفیت برخوردارند؟
شکر قهوه ای، قند قهوه ای و شیرین کننده هایی از این دسته که امروزه دارای تقاضای بالایی در بازار فروش هستند، محصولات جدیدی می باشند که چند سالی است به بازار داخلی ایران راه پیدا کرده اند. برند های خارجی از شکر قهوه ای و قند تهیه شده از آن در بازار موجود است که هم کیفیت بالایی داشته و هم قیمت فروش آن به نسبت نوع ایرانی بسیار بیشتر است.
شکر قهوه ای، نه تنها از ماده و شیره دورن نیشکر و چغندرقند تهیه می شود، بلکه می توان آن را از شیره خرما و … هم به دست آورد. شکر قهوه ای بسته به ویژگی ها و خصوصیاتی که دارد، می تواند جایگزین خوبی برای شکر سفید در برنامه غذایی روزمره باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کارخانه تولید بهترین شکر قهوه ای تیره
می دانید که افراد دیابتی و کسانی که درگیر مسئله اضافه وزن هستند، می بایستی کمتر از دیگران شکر و قند را مصرف کنند. زیرا ساکارز و کالری موجود در شکر و قند سبب می شود تا بیماری افراد دیابتی سخت تر و حتی منجر به قطع عضو شود و همچنین اضافه وزن افراد روز به روز بیشتر شود. به همین دلیل، بهترین پیشنهاد، جایگزین کردن قند و شکر قهوه ای به جای قند و شکر سفید است. هر چند این هم نمی تواند کمک چندانی به پایین آوردن درصد چاقی و یا بیماری هایی از قبیل قند خون کند، اما تا حدودی می تواند بهتر باشد.

بهترین شکر قهوه ای کدام است؟

بهترین شکر قهوه ای کدام است؟

همانطور که می دانید، بر خلاف تولید قند سفید که ملاس از شکر تشکیل دهنده آن جدا می شود، در تهیه شکر قهوه ای، به هیچ وجه نباید ملاس از دانه های شکر حذف گردد. زیرا مفید بودن شکر قهوه ای، به دلیل وجود همین ملاس است و تنها راه حذف کردن ملاس از شکر و تبدیل آن به شکر سفید، اضافه نمودن ماده ای به نام جوهر قند خواهد بود که در بسیاری از کشور ها این ماده مجاز برای مصارف خوراکی نخواهد بود.
با توجه به مطالب گفته شده، در می یابید که بهترین شکر قهوه ای گونه ای است که مواد شیمیایی و افزودنی هایی از قبیل جوهر قند در تولید آن نقشی نداشته باشد و کاملا به همراه ملاس طبیعی تهیه و به بازار عرضه شود.
شکر قهوه ای در رنگ های مختلفی قابل خریداری است. شاید با خود بگویید که دلیل این تغییرات در رنگ قهوه ای شکر مورد نظر، چه می تواند باشد؟
در پاسخ باید گفت که شکر قهوه ای، از تیره تا روشن، همگی دارای ملاس بوده و تغییرات روشنی و یا تیرگی شکر قهوه ای، به سبب میزان ملاسی است که دانه های شکر را احاطه کرده است.
از شکر قهوه ای روشن در مصارف روزانه استفاده کرده و آن را برای شیرین کردن چای و نوشیدنی های تلخ به کار می برند. اما شکر قهوه ای تیره بیشتر در زمینه های پخت و پز کیک و شیرینی و تهیه بستنی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

تولید شکر قهوه ای در ایران

 

با توجه به اینکه شکر قهوه ای از کشور های اروپایی که مصرف کننده های اصلی این نوع از شکر می باشند به بازار داخلی ایران وارد شد و هزینه های دولتی بسیاری برای واردات شکر قهوه ای صرف می شد، کارخانه های تولیدی تصمیم گرفتند تا خود در ایران و با به کار گیری دستگاه های مخصوص و مواد اولیه مرغوب، شکر قهوه ای را با همان کیفیت و در انواع مختلفی تولید نمایند.
تعداد کارخانه تولید شکر قهوه ای زیاد است و معرفی تمامی آن ها ممکن نیست، اما به منظور اینکه خریداران بتوانند با پرداخت هزینه ای متناسب، شکر قهوه ای باکیفیت و مرغوبی را تهیه کنند، لازم است تا چند کارخانه تولیدی که شکر قهوه ای در لیست محصولات تولیدی آن ها قرار دارد را معرفی نمود.
کارخانه های تولید کننده شکر قهوه ای عبارتند از:

  • کارخانه قند و شکر نقش جهان
  • کارخانه قند و شکر ارغوان
  • کارخانه قند و شکر روبینا
  • کارخانه قند و شکر فردیسان

و … .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما