قیمت خرید شکر قهوه ای رژیمی ارغوان

به نظر شما، قیمت شکر قهوه ای در بازار خرید بیشتر است یا شکر معمولی و سفید؟ آیا می توان از شکر قهوه ای به عنوان شکر قهوه ای رژیمی یاد کرد؟ خرید شکر قهوه ای ارغوان از چه راه هایی ممکن است؟
این روز ها، مصرف شکر قهوه ای رژیمی را به دلایل بسیاری توصیه می کنند و اصلی ترین این دلایل، کم کالری بودن و یا به عبارتی، رژیمی بودن شکر قهوه ای می باشد.
البته نمی توان گفت که شکر قهوه ای، شیرین کننده ای کاملا رژیمی است. بلکه در مقایسه با شکر سفید، به خاطر داشتن کالری و ساکارز کمتر، شکر قهوه ای به عنوان شیرین کننده رژیمی شناخته شده می باشد.
شکر قهوه ای رژیمی، مناسب برای مصرف افرادی است که استفاده و مصرف روزانه قند و شکر های معمولی برای آن ها منع شده. حال دلیل این منع شدن ممکن است وجود بیماری هایی از قبیل قند خون بالا یا دیابت باشد. البته پیشنهاد می شود اگر در زمره افرادی قرار دارید که دارای اضافه وزن بوده و امکان استفاده از قند و شکر برای شما وجود ندارد، بهتر است از شکر قهوه ای استفاده کنید.

قیمت خرید شکر قهوه ای رژیمی ارغوان

قیمت خرید شکر قهوه ای

قیمت شکر قهوه ای در بازار ایران، به دلایل مختلفی مناسب می باشد. یکی از اصلی ترین این دلایل، قابل دسترس بودن و از طرفی، جدید بودن این نوع از شکر در بازار فروش ایران می باشد.
به طور مثال، شکر قهوه ای فردیسان را از بازار فروش، می توان با قیمت هر کیلو ۵۰۰۰ تومان در سال ۹۵ خریداری کرد. البته قیمت برای توزیع کنندگان، حدود ۴۰۰۰ تومان می باشد که با در نظر گرفتن هزینه های متفرقه، با قیمت ۵۰۰۰ تومان در اختیار مصرف کننده نهایی قرار خواهد گرفت.
هر چند در نگاه اول، قیمت شکر قهوه ای به ازای هر کیلو از آن چندان بالا باشد، اما اگر شرایط مقایسه ای پیش بیاید و قرار باشد قیمت شکر قهوه ای با شکر سفید مقایسه شود، می توان گفت که قیمت خرید شکر قهوه ای تا حدودی بیشتر از شکر سفید و معمولی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: فروشگاه شکر قهوه ای قندانه

البته مسائل دیگری هم در قیمت خرید و فروش شکر قهوه ای تاثیرگذار می باشد که برخی از آن ها به شرح زیرند:

  • ارگانیک یا طبیعی بودن شکر قهوه ای
  • نوسانات قیمت شکر سفید و مشتقات به دست آمده از آن در بازار فروش
  • میزان عرضه شکر قهوه ای در بازار داخلی
  • صادرات و واردات شکر قهوه ای
  • و … .

قیمت خرید شکر قهوه ای

شکر قهوه ای رژیمی ارغوان

مسلما تا به حال نام کارخانه تولیدی قند و شکر قهوه ای ارغوان به گوشتان خورده است. جالب است بدانید که این شرکت، شکر قهوه ای را چندیست که به لیست محصولات تولیدی خود افزوده است و خوشبختانه این محصول، با فروش خوبی در بازار مواجه شده است.
شکر قهوه ای ارغوان، در زمره بهترین شکر های قهوه ای در ایران محسوب می شود که کاملا طبیعی بوده و با توجه به رژیمی بودنش، محدودیت هایی برای استفاده از آن توسط افراد، وجود نخواهد داشت.
شکر قهوه ای ارغوان، با توجه به تمامی معیار ها و استاندارد های جهانی تولید شکر قهوه ای، آماده سازی شده است و گاها به برخی از کشور های همسایه هم صادر می گردد.
هرچند که ایران تولید کننده اصلی شکر قهوه ای در جهان محسوب نشده و قطب اصلی تولید شکر قهوه ای، کشور انگستان و در مرتبه دوم، استرالیا قرار دارد، اما شکر قهوه ای ایرانی هم می تواند از نظر کیفی، جزو بهترین ها قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: فروش قند قهوه ای صادراتی

شکر قهوه ای ارغوان چندین سال که دیگر با این نام تولید نمی شود و با توجه به تغییر برند آن به دانه در سال ۹۷ و سپس به سروکشمر فعلا با نام سروکشمر شناخته می شود. شکر قهوه ای سروکشمر با همان تیم مدیریتی و تولید ارغوان تولید می شود  و از لحاظ کیفیت هم هیچ تفاوتی با برند قبلی خود ندارد.

شکر قهوه ای رژیمی ارغوان

تفاوت شکر قهوه ای و شکر سفید

یکی از سوالاتی که بسیاری از مردم در ذهن شان هست این است که شکر قهوه ای و شکر سفید اصولا چه تفاوتی دارند و آیا با جایگزین کردن آن میتوان به منافع سلامتی بیشتری دست یافت یا خیر. برای روشن شدن موضوع باید به فرایند تولید این دو نوع شکر در کارخانه نگاهی بیندازیم تا بفهمیم تفاوت این دو نوع شکر دقیقا در چیست.

بیشتر بخوانید: صادرات شکر سرخ یک کیلویی

شکر سفید در واقع از تصفیه شکر خام بدست می آید. یعنی ابتدا شکر خام را به کارخانه آورده و پس از آشغالگیری و تمیز نمودن آن، آنرا در دستگاههای مخصوص میریزند که حاوی جوهر لیمو و آهک هست تا ملاس از شکر خام کاملا جدا شود و رنگ شکر به سمت سفید شدن برود و بدین ترتیب بازار پسند تر بشود. اما در فرایند تولید شکر قهوه ای ارگانیک ، بعد از تمیز نمودن و پالایش شکر خام و بدون سفید نمودن آن، ملاس نیشکر به آن اضافه کرده و سپس برای گرفتن رطوبت آن آنرا در کوره های مخصوص خشک می کنند.

تفاوت شکر قهوه ای و شکر سفید

همانطور که میبینید تفاوت های زیادی در شکر قهوه ای و شکر سفید وجود دارد که نشان میدهد شکر سفید دارای مواد شیمیایی مضر و شکر قهوه ای دارای مواد طبیعی و مفید برای بدن انسان است. گرچه مقدار استفاده از این ترکیبات شیمیایی در کارخانه زیاد نیست، اما به مرور زمان و با استفاده زیاد از شکر این مواد شیمیایی منشا بسیاری از بیماری ها و سرطان ها خواهند شد. بلعکس شکر قهوه ای تیره با توجه به اینکه فاقد مواد مضر شیمیایی است و از طرفی دارای ملاس نیشکر می باشد خواص مفید زیادی دارد و حاوی پتاسیم، منیزیم، کلسیم و آهن است که می تواند فواید بسیار زیادی برای بدن انسان داشته باشد.

در قدیم شکر قهوه ای را به صورت کوپن به مردم می فروختند و آن زمان هنوز شکر سفید در بازار وجود نداشت و با توجه به اینکه در تجارت اصل بازار پسندی مهم است شکر قهوه ای را به صورت سفید دراودند تا بتوانند بازار را بهتری مدیریت کنند ولی به نظر می رسد با توجه به اینکه بشر در درجه اول نیازمند غذای سالم است گرایش بیشتر مصرف کنندگان به سمت استفاده از شکر قهوه ای رفته و روز به روز ازطرفداران شکر سفید کاسته می شود.

منبع: بازار قند و شکر ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما