محل فروش بهترین شکر قهوه ای بسته بندی

آیا تا به حال از محل فروش شکر قهوه ای، بهترین شکر قهوه ای از نوع بسته بندی شده را تهیه کرده اید؟ آیا می توانید چند مارک خوب و شناخته شده که شکر قهوه ای به بازار عرضه می کنند را معرفی کنید؟
شکر قهوه ای که به دست امده از شیره و عصاره اصلی گیاه نیشکر می باشد و می توان از آن به عنوان شکر قهوه ای نیشکر یاد کرد، نه تنها شیرین کننده طبیعی می باشد، بلکه به دلیل مواد مغذی که دارد، کاملا مفید بوده و خواص دارویی فراوانی را برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت.

به همین دلیل است که این روز ها، در سایت های پزشکی، متخصصان تغذیه و …، به مصرف شکر قهوه ای نسبت به شکر سفید بیشتر توصیه می شود.
شکر قهوه ای را هم به عنوان شیرین کننده نوشیدنی های تلخ مورد استفاده قرار می دهند و هم اینکه در پخت و پز شیرینی، دسر، بستی و … هم کاربرد دارد. به دلیل وجود ملاس و طعم کاراملی شکر قهوه ای، خوراکی های تهیه شده از آن، طعم بسیار خوب و دلنشینی خواهد داشت.
حال اگر قصد خرید شکر قهوه ای را دارید، بهتر است ابتدا پیرامون بهترین شکر قهوه ای ، نحوه عرضه آن در بازار فروش و مسائلی از این دسته، اطلاعاتی در اختیار داشته باشید.

 

شکر قهوه ای بسته بندی

شکر قهوه ای، همانند شکر سفید موجود در بازار، هم به صورت بسته بندی خرید و فروش می شود هم به صورت فله. تفاوت هایی در کیفیت شکر قهوه ای بسته بندی و شکر فله وجود دارد که این مسئله سبب شده تا متخصصان تغذیه، به خرید شکر قهوه ای بسته بندی تاکید داشته باشند.

بیشتر بخوانید: فروش قند قهوه ای روبینا

شکر قهوه ای بسته بندیاز دلایل باکیفیت بودن شکر قهوه ای بسته بندی، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • شکر قهوه ای به دلیل رطوبتی که دارد، آلودگی ها را به راحتی می تواند جذب کند. اگر در شکر قهوه ای بسته بندی و یا شکر قهوه ای فله، استاندارد ها رعایت نشده باشد، نمی توان شکر قهوه ای به عنوان شکر قهوه ای مرغوب شناخت.
  • شکر قهوه ای شرایط نگهداری خاص خود را دارد. اگر شکر قهوه ای در بسته بندی هایی باشد که نفوذ هوا به آن مشکل است و یا به صورت فله به بازار عرضه گردد، مسلما دیگر امکان استفاده از آن وجود نخواهد داشت. چون کاملا سفت شده و دیگر قابل استفاده نیست.

محل فروش شکر قهوه ای

محل فروش شکر قهوه ای

شکر قهوه ای، محل فروش خاصی ندارد. جز اینکه کارخانه های تولیدی قند و شکر قهوه ای، تمایل داشته باشند تا با عرضه محصولات خود به صورت منحصر به فرد، مشتریان خاصی را به خود جذب نمایند و نمایندگی فروش خود را در سراسر کشور تاسیس کنند.

بیشتر بخوانید: خرید شکر قهوه ای فتاح

در غیر اینصورت، شکر قهوه ای را می توان به راحتی از فروشگاه های قنادی، عرضه کننده های مواد غذایی، هایپرمارکت ها و … خریداری کرد.
با مراجعه به محل فروش شکر قهوه ای، همانطور که گفته شد، بهتر است بسته بندی شکر قهوه ای تهیه گردد. مسلم است چون در خط تولید شکر قهوه ای بسته بندی، هزینه های اضافی وجود دارد، قیمت شکر قهوه ای هم بیشتر خواهد بود.
پس سعی کنید در خرید شکر قهوه ای، کیفیت را قربانی قیمت نکرده و محصولی با درجه کیفیتی بالا خریداری کنید.

محل فروش شکر قهوه ای
از کارخانه های متعدد تولید کننده شکر قهوه ای، می توان به مجموعه های زیر به عنوان بهترین تولید کنندگان شکر قهوه ای اشاره کرد:

  • کارخانه تولیدی شکر قهوه ای ارغوان
  • کارخانه تولیدی شکر قهوه ای نقش جهان
  • کارخانه تولیدی شکر قهوه ای فردیسان
  • کارخانه تولیدی شکر قهوه ای فریمان

و … .

مرکز تولید شکر قهوه ای

برای اطلاع از محل تولید بهترین نوع شکر قهوه ای در ایران باید سری به جنوب کشور بزنیم جایی که کشاورزان پر تلاش و خون گرم این مناطق با تلاش و سختی فراوان، نیشکر تولید می کنند و پس از به عمل آمدن، آنرا به کارخانجات شکر میبرند تا تولید شکر قهوه ای از نیشکر آغاز شود. بزرگترین کارخانجات شکر در ایران در این مناطق است و قیمت را می توان در خوزستان بسیار مناسب تر از جاهای دیگر تهیه نمود. نیشکر تولید شده از این مناطق با توجه به اینکه از رودخانه کارون تولید و فراوری میشوند از کیفیت بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: فروش شکر قهوه ای ایرانی

با توجه به اینکه روال عادی تقریبا چندین سال اخیر این بوده است که شکر قهوه ای در شهریور ماه افزایش می یابد بسیاری از تولید کنندگان و توزیع کنندگان قبل از این ماه حداکثر خرید خود را انجام میدهند تا قیمت مناسبتری خرید نموده باشند. البته این روال به دلیل خشکسالی های پیاپی در چند سال اخیر پیش آمده است وگرنه سالهای قبل اختلاف قیمت به این شکل کنونی را شاهد نبوده ایم.

مرکز تولید شکر قهوه ای

 قیمت قند قهوه ای و شکر قهوه ای

معمولا قیمت قند قهوه ای تابعی از قیمت شکر قهوه ای در بازار است. معمولا اختلاف قیمت شکر قهوه ای و قند قهوه ای ایرانی بین ۲ تا ۴ هزار تومان است که بسته به اینکه چقدر سفارش داده شود قیمت آن هم متفاوت خواهد بود. بیشتر مشتری شکر قهوه ای و قند قهوه ای را عطاری ها، سلامت سراها، ارگانیک سراها و فروشگاههای سلامت شامل می شوند.  البته قنادی ها را نباید غافل شد و مراکز تولید شیرینی هم برای افزایش کیفیت مواد غذایی تولیدی از این نوع شکر استفاده می کنند. مراکز پخش قند و شکر و خشکبار هم از عمده مشتریان این محصول هستند.

بیشتر بخوانید: قیمت شکر قهوه ای ارگانیک 

کیفیت قند و شکر قهوه ای تعیین کننده قیمت آن است. برای مثال شکر قهوه ای تهیه شده از نیشکر جنوب قیمت مناسب تری نسبت به نوع شمالی آن را دارد ولی با توجه به اینکه هر دو نیشکری هستند در بازار فروش بالایی را از آن خود کرده اند. در  بازار دو نوع شکر قهوه ای شهدانه و سروکشمر به عنوان برندهای بزرگ بازار بسیار مورد توجه اند.

بهترین خرید را وقتی می توان انجام داد که بازار در شرایط آرام قرارد دارد و اگر عمده فروشی دارید باید توجه کنید که قیمت شکر قهوه ای معمولا در پایان مرداد تا اوایل شهریورماه هر سال با نوسان همراه است و اکثر سالها با افزایش قیمت در این ماهها روبرو هستیم.
منبع: بازار قند و شکر ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما