مرکز فروش و پخش شکر قهوه ای ایرانی

امکان خرید شکر قهوه ای ایرانی از مرکز فروش و فروشگاه های عرضه مواد غذایی وجود دارد؟ آیا پخش عمده شکر قهوه ای در بازار فروش، بر عمده کدامیک از تولید کنندگان شکر قهوه ای ایرانی است؟
چند سالی است که ایران در زمره کشور هایی قرار گرفته که هستند. شکر قهوه ای در ایران، استفاده چندانی نداشت و حتی می توان گفت که شناخته شده هم نبود. اما چند سالی است که شکر قهوه ای از کشور های خارجی به بازار ایرانی وارد شده و خوشبختانه، با استقبال زیادی هم رو به رو شده است.
می توان گفت که دلیل استفاده ایرانی ها از شکر قهوه ای طبیعی طی چند سال اخیر، توصیه های مکرر پزشکان و متخصصان تغذیه می باشند که مصرف از شکر سفید و نامرغوب را منع کرده و پیشنهاد می کنند تا شکر قهوه ای در برنامه غذایی افراد، جایگزین شکر سفید شود.
از جمله کشور های مصرف کننده شکر قهوه ای، می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • اکثر کشور های اروپایی از جمله انگلیس
  • آمریکا به خصوص بخش جنوبی
  • کشور های آفریقایی

و … .

شکر قهوه ای ایرانی یا خارجی؟

هر چند که در سال های گذشته، شکر قهوه ای تنها در نمونه وارداتی در بازار ایران یافت می شد، اما امروزه می توان کارخانه های زیادی را نام برد که در این صنعت، موفق و حتی پیشتاز هم می باشند.
برخی از کارخانه های تولید قند و شکر ایرانی، محصولات مرغوبی به بازار عرضه می کنند و متعاقبا، جایگاه خوبی هم در بازار خرید و فروش قند به خود اختصاص می دهند. از طرفی، کارخانه هایی هستند که تنها هدفشان کسب درآمد بوده و توجه ندارند که چه مواد اولیه ای در تولید قند و شکر به کار می گیرند. در این میان، خریداران باید توجه بسیاری به کیفیت محصول خریداری شده داشته باشند. به عنوان مثال، شکر قهوه ای که از عصاره نیشکر به دست می آید، اگر دارای حتی میزان کمی از افزودنی ها باشد، نمی تواند کیفیت آن شکر قهوه ای اصل و طبیعی را داشته باشد که عصاره نیشکر، بدون هیچ افزودنی و ماده شیمیایی خواهد بود.
از نظر جا افتادن فرهنگ خرید تولیدات ملی، بهتر است که شکر قهوه ای ایرانی را از بازار فروش خریداری کرده و این محصول را از برند هایی تهیه کنید که کاملا شناخته شده بوده و در بازار فروش شکر قهوه ای، دارای اعتبار باشد.

بیشتر بخوانید: قیمت شکر قهوه ای نقش جهان

با توجه به یکسان بودن کیفیت شکر قهوه ای ایرانی و خارجی و تنها بالا بودن قیمت شکر قهوه ای خارجی به منظور اضافه هزینه های واردات و گمرک، بهتر است شکر قهوه ای ایرانی را حتی با قیمت مناسب تری از بازار فروش خریداری کنید.

شکر قهوه ای ایرانی یا خارجی؟

مرکز فروش شکر قهوه ای

اکثر کارخانه های تولید شکر قهوه ای که در کشور ایران و در شهر ها و استان های مختلف به فعالیت مشغول می باشند، مرکز فروش شکر قهوه ای و یا نمایندگی های عرضه محصولات خود را در جا های مختلف تاسیس کرده اند.
یکی از مطمئن ترین راه ها برای خرید شکر قهوه ای اصل ، مراجعه به مرکز فروش و پخش برند های معتبر ایرانی می باشد. زیرا از این طریق، شما اطمینان کامل دارید که شکر قهوه ای باکیفیت و مرغوبی را خریداری کرده و نمونه های تقلبی به ازای شکر قهوه ای طبیعی و اصل در اختیار شما قرار نمی گیرد.

بیشتر بخوانید: فروش شکر سرخ طبیعی

البته برخی از تولید کنندگان شکر قهوه ای، علاوه بر تاسیس مرکز فروش در سراسر کشور و در شهر های مختلف، اقدام به احداث مرکز پخش شکر قهوه ای در سایت های اینترنتی کرده اند. مراجعه به این سایت ها و خرید شکر قهوه ای از آن ها، نه تنها راهی مطمئن می باشد، بلکه سبب صرفه جویی در زمان و هزینه ها هم خواهد شد.

مرکز فروش شکر قهوه ای
حال که صحبت از کارخانه های تولیدی شکر قهوه ای ایرانی شد، بهتر است که برخی از بهترین ها در میان آن ها به شما معرفی شود:

  1. تولیدی شکر قهوه ای شهدانه
  2. تولیدی شکر قهوه ای نقش جهان
  3. تولیدی شکر قهوه ای دانه
  4. تولیدی شکر قهوه ای روبینا
  5. و … .

قیمت شکر قهوه ای نیشکر

قیمت شکر قهوه ای نیشکر

برای پیدا کردن قیمت شکر قهوه ای نیشکر در بازار ایران باید ابتدا بررسی کاملی در خصوص قیمت جهانی شکر خام بکنیم. شکر خام به صورت روزانه در سراسر جهان تولید و عرضه می شود و قیمت آن نوسانات زیادی را دارد اما شکر قهوه ای در کشورمان معمولا دارای نوسانات کم، اما پرشتابی است. به طوریکه که معمولا در طول کل سال تقریبا قیمت ثابتی دارد ولی در برخی از ماههای سال که شکر در بازار کم می شود، قیمت شکر قهوه ای هم به یکباره جبران عدم نوسان در فصول گذشته را می کند و قیمت آن چندین درصد افزایش را تجربه می کند.

بیشتر بخوانید: تولید شکر قهوه ای تیره

شکر قهوه ای از نوع نیشکر در ایران طرفداران و مشتریان بیشتری را دارد تا نوع چغندری. به همین دلیل اکثر کارخانجات تولید شکر قهوه ای جهت تولید خود را به سمت استفاده از نیشکر برده اند تا بتوانند بازار و مشتریان خود را مدیریت صحیحی بکنند و هم مشتری را راضی نگه دارند و هم در زمینه فروش از بقیه رقبا پیشی بگیرند. یکی از دلایل مهم در استقبال مردم ایران از شکر قهوه ای نیشکر، توصیه های طب اسلامی و طب سنتی به استفاده از شکر قهوه ای نیشکر به جای شکر قهوه ای چغندر است. ایشان اعتقاد دارند شکر قهوه ای نیشکر به خاطر طبع گرم آن دارای خواص بهتر و بیشتری است و سلامت بیشتری را برای بدن فراهم می کند.

 

البته اگر سری به بازار این محصول بزنیم می بینیم تفاوت قیمت این دو نوع شکر قهوه ای بسیار اندک است و البته کمتر کاخانه ای هم هست که از چغندر برای تولید این محصول استفاده کند. قیمت شکر قهوه ای در بازار ایران بیشتر در انتهای فصل تابستان و اوایل پاییز دچار نوسان می شود و دلیل آن هم کاهش تولید و واردات شکر به ایران در این مواقع از سال است و اکثر بازاریان قبل از این مدت خرید خود را تکمیل می کنند تا از افزایش قیمت بهره کافی را ببرند.

منبع: بازار قند و شکر ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما