پخش عمده شکر قهوه ای ساشه در ایران

پخش عمده انواع قند و شکر قهوه ای ساشه و یا در بسته بندی های گوناگون و وزن های مختلف در سراسر ایران می تواند به راحتی از طریق این مرکز صورت گیرد.
در بسیاری از قهوه خانه ها، هتل ها و کافی شاپ ها شاهد بسته بندی های کوچک و بسیار جذابی در کنار چای و قهوه خود می باشید که معمولا از آن به عنوان حلال شیرین کننده استفاده می شود. محتوی این بسته بندی می تواند قند و یا شکر قهوه ای باشد که دارای طعم کاراملی می باشد و مشتریان علاقه زیادی به خوردن آن دارند زیرا دارای کالری بسیار پایین ترین نسبت به نمونه قند و شکر قهوه ای می باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قند و شکر قهوه ای تکنفره در بازار ایران هنوز نوپا هست و در بازار زیاد شناخته شده و رواج یافته نیست اما به مرور و با توجه به افزایش گرایش مردم به محصولات سالم و ارگانیک، قند قهوه ای اعلا به عنوان یک محصول در سبد خانوار شناخته خواهد شد و کمتر کسی از قند و شکر سفید استفاده می نماید.

بیشتر بخوانید: قیمت قند قهوه ای حبه ای

پخش عمده شکر قهوه ای ساشه در ایران

مرکز تولید شکر و قند قهوه ای ساشه

در ایران مراکز کمی نسبت به تولید شکر قهوه ای ساشه می پردازند و بیشترین مراکز تولید اینگونه محصولات در تهران و اصفهان واقع شده است. البته برای سفارش این محصول برخی شایط خاص وجود دارد. البته در صورت که ساشه با برند تولید کننده بخواهید مشکلی برای سفارش ندارید اما در صورتی که میخواهید برای هتل، کافه و یا رستوران خود با برند خودتان این بسته ها تولید بشوند باید سفارش خود را بالای ۱۰۰ هزار ساشه ثبت کنید زیرا که اکثر تولید کننده ها برای برند و لوگوی اختصاصی کمتر از این مقدار سفارش نمی گیرند. البته دلیل این سخت گیری تولیدکنندگان، هزینه های تغییر چاپ و طراحی خودشان است و از طرفی ممکن است چاپ خانه هم در این مورد تعداد خاصی سفارش بگیرد و محدودیت های زیادی برای تولید دارند.

بیشتر بخوانید: خرید شکر قهوه ای رژیمی ارغوان

مرکز تولید شکر و قند قهوه ای ساشه

در صورتی که بخواهد برند و لوگوی اختصاصی بر روی ساشه ها چاپ شود باید نمونه آنرا تهیه و پس از تائید چاپخانه آنرا برای شما یک نمونه تست میزند و بعد از تائید نهایی کل سفارش مشتریان محترم  تولید و در خدمت ایشان قرار داده می شود.برای خرید عمده انواع قند و شکر قهوه ای بسته بندی شده  مختلف و جذاب، می توانید به راحتی از طریق مرکز پخش این مجموعه اقدام نمایید.
منبع: بازار قند و شکر ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما