فروش قند قهوه ای گل محمدی ارزان

با شروع عرضه و فروش محصول جدید قند قهوه ای گل محمدی که به صورت ارگانیک و با قیمتی ارزان تولید میشود مشتریان استقبال بی نظیری از این محصول نمودند و البته دلیل آن هم کیفیت بی نظیر و قیمت مناسب آن است. با توجه به نرکیب شکر قهوه ای با گل محمدی، خواص این کالا چندین برابر شده و شکل تزئینی این قند هم، مشتریان قند تزئینی را به خود جذب نموده است.

مرکز عرضه این جنس در بازار ایران بیشتر در استان اصفهان می باشد اما کم کم در استانهای دیگر نیز کارگاههای کوچک به صورت دستمزدی اقدام به تولید این محصول کرده اند. البته با توجه به اینکه تغییر دستگاههای تولید امری سخت و پر چالش است بسیاری از تولیدکنندگان زیر بار چنین تغییری به راحتی نمیروند و گاها به دستمزدهای معمولی بازار  راضی نیستند.

فروش قند قهوه ای گل محمدی ارزان

انواع طعم های قند قهوه ای بازار

انواع طعم های قند قهوه ای بازار

با توجه به استقبال مردم از قند قهوه ای به دلیل ارگانیک بودن آن، تولیدکنندگان سعی میکنند طبق سلایق مشتری عمل کنند و از طعم های گوناگون برای طعمدار کردن قند قهوه ای نیشکری استفاده کنند. طعم های پر طرفدار بازار در این محصول شامل طعمهای:

  • گل محمدی
  • دارچین
  • زنجبیل
  • هل وگلاب

می باشد که البته طعم گل محمدی با توجه به اینکه بسیار برای کسانی که دچار کاهش حافظه شده اند مفید است پر فروش تر از همه است. نوع گلی که برای تولید این نوع قند مورد استفاده قرار میگیرد تاثیر به سزایی در کیفیت آن دارد زیرا عطر و صعم قند به همین موضوع وابسته است. بهترین نوع گل محمدی متعلق به کاشان است و به همین دلیل قیمت آن نیز بالاتر از سایرین است. محل نگهداری این نوع قند بهتر است جای خشک اما خنک باشد تا هم سفت نشود هم اینکه سفیدک نزند. البته در زمستان نگهداری این نوع قند راحتتر است ولی در تابستان با توجه به گرم بودن هوا، مهم است که آنرا در محلی خنک نگهداری نمود.

ارزانترین قند قهوه ای نیشکری

ارزانترین قند قهوه ای نیشکری

یکی  از ارزان ترین قند های قهوه ای بازار در اصفهان تولید میشود زیرا این شهر مرکز قند ونبات و پولکی و انواع شیرینی جات است و اساتید فن زیادی در حوزه تولید محصولات شیرین دارد. بنابراین با هوش زکاوت این تولیدکنندگان، قندی ارزان اما با کیفیت تولید میشود که با توجه به اینکه شکر قهوه ای نیشکر از کیفیت و مقبولیت بیشتری در بین مردم نسبت به نوع چغندری آن بهره مند شده است گرایش اکثر تولیدکنندگان به استفاده از همین نوع شکر قهوه ای معطوف شده است.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما