مرکز فروش بهترین شکر قهوه ای شهدانه

آیا تا به حال برای خرید شکر قهوه ای، به مرکز فروش شهدانه مراجعه کرده اید؟ آیا می دانید که بهترین شکر قهوه ای موجود در بازار ایران، می تواند شکر قهوه ای شهدانه نام برده شود؟
شکر قهوه ای، قند قهوه ای و مشتقات به دست آمده از این دو شیرین کننده، در زمره موادی هستند که حداقل ضرر را برای بدن داشته و بیشتر در رابطه با فواید آن ها صحبت می شود.
شکر قهوه ای گونه های مختلفی دارد و با توجه به اینکه تشکیل دهنده قند قهوه ای است، می توان گفت که قند قهوه ای هم دارای انواع گوناگونی خواهد بود.
در بازار فروش ایران و جهان، شکر قهوه ای به دلیل تفاوت رنگ و میزان ملاسی که سبب این تغییر رنگ شده است، با شماره های مختلف از ۱ تا ۱۵ شناخته می شود که شماره ۱ شکر قهوه ای، شکر قهوه ای روشن و شماره ۱۵، شکر قهوه ای تیره می باشد.
ایران که چندیست تولید کننده شکر قهوه ای می باشد، توانسته تا به امروز، بهترین شکر قهوه ای را به بازار عرضه کرده و شکر قهوه ای تولیدی ایران، از نظر کیفی، بسیار مرغوب و باکیفیت می باشد.
شکر های قهوه ای که در کشور های خارجی مورد استفاده قرار می گیرد، تنوع زیادی داشته که برخی از آنها عبارتند از:

  • شکر قهوه ای موسکوادو که بیشتر در زمینه تهیه شیرینی، دسر و … مورد استفاده قرار می گیرد.
  • شکر قهوه ای روان که به دلیل ملاس زیاد، طعم کاراملی قوی دارد.

و دیگر نمونه های شکر قهوه ای که نام بردن از تمامی آن ها در اینجا ممکن نخواهد بود.

فروشگاه آنلاین شکر قهوه ای قندانه

 

کارخانه شهدانه، یکی از ده ها کارخانه تولید شکر قهوه ای می باشد که محصولات تولیدی آن از کیفیت بسیار بالایی برخودار است، مسائلی همچون:

  1. رعایت استاندارد ها در تولید شکر قهوه ای
  2. بسته بندی استاندارد و مناسب برای شکر قهوه ای
  3. کیفیت بالای شکر تولیدی
  4. عدم استفاده از افزودنی ها و مواد شیمیایی

سبب شده تا شکر قهوه ای شهدانه در بازار، فروش خوبی داشته باشد.
نه تنها مردم ایران، بلکه کشور های زیادی تمایل به خرید شکر قهوه ای شهدانه داشته و این واحد تولیدی، علاوه بر اینکه با بخشی از تولید شکر قهوه ای خود، نیاز های بازار داخلی را پاسخ می دهد، می تواند قسمتی را هم به کشور های همسایه و خارجی صادر نماید.
شکر قهوه ای شهدانه را می توانید با بسته بندی های زیبا و شکیل، در تمامی فروشگاه ها و مغازه های عرضه مواد غذایی خریداری کنید. البته توجه داشته باشید، به دلیل کمیاب بودن و جا نیفتادن استفاده از شکر قهوه ای در ایران، ممکن است پیدا کردن شکر قهوه ای شهدانه و دیگر برند های ایرانی در بازار سخت باشد و همچنین قیمت به نسبت بالاتری از شکر سفید را به خود اختصاص داده باشند.

مرکز فروش شکر قهوه ای

مرکز فروش شکر قهوه ای

نه تنها مغازه های عرضه مواد غذایی، بلکه قنادی ها و فروشگاه هایی از این قبیل، امکان خرید شکر قهوه ای را برای خریداران فراهم می آورند.
با توجه به کمیاب بودن شکر قهوه ای در بازار، دردسر های زیادی برای خرید شکر به صورت حضوری و از طریق مرکز فروش شکر قهوه ای وجود خواهد داشت. به همین دلیل، شما می توانید خرید شکر قهوه ای را از سایت های اینترنتی معتبر انجام دهید.
برخی از کارخانه های تولیدی شکر قهوه ای در ایران، همچون شهدانه، وب سایت رسمی در فضای مجازی تاسیس کرده اند و از این طریق، علاوه بر معرفی محصولات خود به علاقمندان و خریداران، امکان خرید اینترنتی را برایشان فراهم می آورند.
مرکز فروش اینترنتی شکر قهوه ای شهدانه، یکی از سایت هایی همچون بازار شکر و نمک ایران هم می تواند باشد که به عبارتی، عامل فروش شکر قهوه ای شهدانه در فضای مجازی به شمار می رود.

روش تولید شکر قهوه ای شهدانه

روش تولید شکر قهوه ای شهدانه

شکر قهوه ای از شیره نیشکر و یا چغندر به دست می آید. شهدانه برای تولید شکر قهوه ای از نیشکر جنوب استفاده می نماید و پس از تهیه شربت طبیعی نیشکر از شیره نیشکر، آنرا پالایش و به تولید می رساند. این کارخانه همیشه سعی نموده است شکر قهوه ای را تولید کند که مورد پسند بازار است. از آنجایی که در بین مشتریان شکر قهوه ای تیره بیشتر طرفدار دارد تولیدات این کارخانه در گریدهای تیره ۱۲ تا ۱۳ انجام می شود.

برای طعم بهتر محصول تولید شده، کارخانه با استفاده از تکنولوژی روز دنیا، کارامل را که قیمت بالایی هم دارد را با شکر قهوه ای ترکیب می نماید تا هم طعم آن بهتر شود و هم رنگ بازارپسند بیشتری پیدا نماید. برخی معتقدند چون شهدانه کارامل استفاده میکند برای بدن مضرر است این در حالی است کارامل اتفاقا دارای خئاص مفیدی برای بدن است و در صنایع غذایی، کاربرد فراوانی در تولید محصول با کیفیت تر دارد.

انواع شکر قهوه ای بسته بندی

شکر قهوه ای بسته بندی در فروشگاههای کوچک و بزرگ سراسر کشور مورد استقبال قرار گرفته است. با توجه به اینکه بیشترین سایزهای بسته بندی موجود در بازار در اوزان:

  • ۵۰۰ گرمی
  • ۷۰۰ گرمی
  • و ۹۰۰ گرمی

عرضه می شوند فروشگاههای بزرگ نیز برای تهیه آنها کار آسانی دارند. اگر بخواهیم بررسی اجمالی در خصوص بسته بندی های مرسوم در زمینه شکر قهوه ای بکنیم باید بگوئیم شکر قهوه ای سروکشمر بسته بندی ۴۰۰ گرمی، فردیسان ۵۰۰ گرمی و شهدانه ۹۰۰ گرمی عرضه می نمایند. نکته ای در این میان باید ذکر کرد این است که نوع بسته بندی قطعا تاثیر زیادی در میزان فروش این محصول دارد. منظور از نوع بسته بندی این است که شکیل بودن و محکم بودن بسته بندی اولویت خرید مشتری است.

البته با توجه به افزایش هزینه های کارگر، مقوا و کارتن در ایران، بسیاری از محصولات بسته بندی دچار چالش شده اند زیرا هزینه های زیاد بسته بندی باعث می شود قیمت تمام شده محصول نیز بالا رود و در نتیجه با افزایش قیمت میزان فروش کاهش می یابد و این امر، گزینه ای منفی و سدی در مقابل گسترش صنایع بسته بندی شده است. البته در مقابل زندگی ماشین رو به توسعه در دنیا، استقبال مردم را از محصول بسته بندی بیشتر کرده است.

منبع: بازار قند و شکر ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما