کارخانه تولید شکر قهوه ای شیرین یار

آیا می دانستید که کارخانه ای با نام شیرین یار در ایران، انواع قند و شکر قهوه ای را تولید و به بازار عرضه می نماید؟ آیا امکان خرید غیرحضوری شکر قهوه ای از این برند توسط سایت های اینترنتی وجود دارد؟
شکر همانند بسیاری دیگر از مواد خوراکی که در زندگی روزمره افراد نقش دارد، جزئی جدایی ناپذیر به حساب می آید. البته می دانید که در هر ۱۰۰ گرم از شکر، چیزی در حدود ۴۰۰ کالری وجود دارد و میزان قند بالای شکر می تواند آسیب های جبران ناپذیر و بدون بازگشتی را به بدن مصرف کننده وارد سازد. البته میزان مصرف در چنین مسائلی نقش بسیاری را ایفا می کند.
به همین دلیل، شکر قهوه ای به بازار عرضه شد تا افراد بتوانند با کالری و قند کمتر، میزان قابل توجهی از انرژی لازم برای فعالیت های روزمره خود که توسط شیرین کننده هایی از قبیل قند و شکر سفید تامین می شد را پاسخ دهند.

کارخانه تولید شکر قهوه ای شیرین یار

طرز تهیه شکر قهوه ای در کارخانه

شکر قهوه ای از منابعی همچون نیشکر و چغندرقند به دست می آید. این بدین معنا نیست که شکر قهوه ای هم همانند شکر سفید، از شیره گیاهان مذکور به دست آمده و تفاوتی از این نظر ندارند. بلکه تفاوت های اساسی در این مورد در تولید آنها وجود دارد.
در تولید شکر سفید، علاوه بر اینکه ملاس ها حذف شده و مواد افزودنی به آن اضافه می شود تا هم شیرینی بیشتری داشته باشد و هم رنگ سفید آن مصرف کننده را به خود جذب کند، عاری از هرگونه مواد مغذی خواهد بود.
اما طرز تهیه شکر قهوه ای به گونه ای است که مواد افزودنی در ان نقشی نداشته و ملاس به هیچ عنوان حذف نخواهد شد. مسلما در حین خرید شکر قهوه ای، متوجه شده اید که ممکن است شکر مورد نظر دارای رنگ قهوه ای روشن و یا تیره باشد. این تفاوت رنگ به دلیل وجود درصد گوناگونی از ملاس در شکر قهوه ای می باشد که سبب شده این تفاوت رنگ احساس شود.

طرز تهیه شکر قهوه ای در کارخانه

شکر قهوه ای در کارخانه های تولیدی باید به گونه ای آماده سازی شود که علاوه بر داشتن طعمی کاراملی به دلیل وجود ملاس طبیعی، از خواص درمانی هم برخوردار باشد. زیرا در زمان های دور که تصفیه شکر و شیره به دست آمده از نیشکر و چغندرقند صورت نمی پذیرفت، شکر قهوه ای در طب سنتی نقش بسیاری را ایفا می کرد و به طور مثال، هم برای اندام های داخلی بدن مفید واقع می شد و هم می توانست به شفاف بودن پوست کمک نماید.
شکر قهوه ای در بازار ایران، هم از نوع تولید داخلی قابل خریداری می باشد و هم از نوع خارجی و وارداتی. اما هدف حمایت از تولیدات ملی می باشد. شیرین یار که یکی از تولید کننده های خوب و شناخته شده در صنعت تولید شکر قهوه ای بدون قند می باشد، محصولات بسیار خوبی را به بازار عرضه می کند که ارزش حتی یکبار امتحان کردن را دارد.
اگر با اضافه وزن خود مشکل دارید و یا درگیر بیماری هایی از قبیل دیابت هستید، می توانید شکر قهوه ای شیرین یار را از فروشگاه ها، نمایندگی ها و حتی سایت های خرید و فروش اینترنتی به راحتی خریداری نمایید.

بهترین شکر قهوه ای موجود در بازار ایران

بهترین شکر قهوه ای موجود در بازار ایران

برای اینکه از کیفیت شکر قهوه ای های موجود در بازار ایران مطلع بشوید مروری می کنیم بر برندهای معروف شکر قهوه ای تولید شده در کشور که شامل:

  1. شکر قهوه ای شهدانه
  2. شکر قهوه ای سروکشمر
  3. شکر قهوه ای فردیسان

شکر قهوه ای شهدانه از نیشکر جنوب تهیه می شود و جزو پر فروش ترین شکر قهوه ای در بازار ایران است و قیمت آن در بازار نیز از بسیاری از برندهای دیگر مناسب تر است

شکر قهوه ای سروکشمر از نیشکر شمال تهیه می شود و دارای بهترین کیفیت در بازار ایران است و علارقم قیمت بالاتر آن نسبت به سایر برندها، به دلیل کیفیت بالای آن، از مشتریان زیادی برخوردار است.

شکرر قهوه ای فردیسان نیز از نیشکر شمال تهیه می شود اما در چندین سال گذشته فعالیت کمتری برخوردار بوده و به همین دلیل استقبال گشترده ای از این نوع شکر قهوه ای شاهد نمی باشیم.

منبع: بازار قند و شکر ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما