فروشگاه آنلاین شکر قهوه ای قندانه

آیا می دانستید به کمک سایت های اینترنتی و فروشگاه های آنلاین، می توانید بهترین نوع شکر قهوه ای قندانه را به سادگی خریداری نمایید؟ آیا برند های دیگر این محصول که در بازار یافت می شود را می شناسید؟
شکر قهوه ای و قند قهوه ای، در زمره محصولات تازه وارد به بازار ایران هستند که خوشبختانه بسیار هم مورد توجه قرار گرفته اند. این نوع از شکر، تفاوت های زیادی با شکر سفید که به صورت معمول مورد استفاده افراد قرار می گیرد دارد. خواص و فواید شکر قهوه ای، نه تنها محدود خوردن آن نمی شود، بلکه حتی بو و با استفاده موضعی آن بر روی پوست صورت و بدن، می تواند نتیجه های شگفت آوری را به همراه داشته باشد.
افراد دیابتی، کسانیکه رژیم های غذایی دارند و از اضافه وزن رنج می برند، جزو افرادی هستند که مصرف کننده اصلی شکر قهوه ای بوده و از این شکر در برنامه غذایی روزانه خود استفاده می نمایند.
البته به هر حال، شکر قهوه ای هم دارای کالری و ساکارز است هر چند کمتر از شکر سفید، اما حاوی ۳ تا ۴ درصد کمتر.و باید مصرف کننده در میزان مصرف خود دقت بسیاری داشته باشد. دلیل اصلی توصیه به استفاده از شکر قهوه ای به خاطر ارگانیک بودن و سالم بودن آن نسبت به شکر سفید است. در واقع شکر قهوه ای فاقد مواد شیمیایی ضرر رسان برای انسان است و بسیاری از مواد غذایی که با شکر سفید تولید می شوند و باعث افزایش بیماری ها در دنیا میشوند.

فروشگاه آنلاین شکر قهوه ای قندانه

تولیدکنندگان شکر قهوه ای در ایران

تولیدکنندگان شکر قهوه ای در ایران

در ایران، با توجه به اینکه روز به روز به میزان تقاضا برای قند و شکر قهوه ای افزوده می شود، به جای اینکه شکر قهوه ای از کشور های خارجی به بازار داخلی ایران وارد گردد، بهتر است به کمک تکنولوژی روز دنیا، در کارخانه های تولیدی قند و شکر، در کنار محصولات همیشگی، شکر و قند قهوه ای هم تولید گردد.
اسم کارخانه هایی که تولید کننده شکر قهوه ای هستند زیاد است. اما برخی از آن ها می توانند محصولات خوبی به بازار عرضه نمایند. یکی از کارخانه ها که نه تنها در زمینه تولید قند و شکر معمولی بسیار شناخته شده می باشد و محصولات آن به وفور در بازار به فروش می رسد، بلکه قند و شکر قهوه ای را هم به لیست محصولات تولیدی خود افزوده، شرکت قندانه نام دارد.
قند و شکر قهوه ای قندانه، در بسته بندی هایی با اندازه های مختلف، در اختیار مصرف کننده ها قرار گرفته و هر کس بسته به میزان نیاز خود، می توانند شکر قهوه ای را برای شیرین کردن نوشیدنی های تلخ از قبیل چای، پخت شیرینی، تهیه دسر هایی از قبیل بستنی و … به کار بگیرند. نه تنها شکر قهوه ای قندانه می تواند به بهتری شدن طعم دسر و یا غذا کمک کند، بلکه افراد می تواند از خواص شکر قهوه ای بهره مند شوند.

شکر قهوه ای در تولید مواد غذایی که رنگ تیره دارند باعث تیره تر شدن و بازارپسند تر شدن انها میشوند و کیک و شیرینی تولید شده را ترد تر و مرغب تر میکنند.

این روز ها با توجه به اینکه افراد دارای مشغله زیادی بوده و زمان زیادی برای خرید و فروش محصولات و حتی مواد غذایی مورد نیاز منزل خود را ندارند، ترجیح می دهند سایت های خرید و فروش اینترنتی و فروشگاه های آنلاین را برای تهیه محصولات خود انتخاب کنند.
فروشگاه های عرضه مواد غذایی که به صورت آنلاین فعالیت دارند، به این امکان را در اختیار خریداران قرار می دهند تا در زمان بسیار کم، شکر و قند قهوه ای با هر برندی که می خواهند را با قیمتی مناسب خریداری کنند.
شکر قهوه ای قندانه، فردیسان، نقش جهان و …، از نمونه محصولاتی است که از طریق این فروشگاه های عرضه شکر قهوه ای، به مشتری ارائه می گردد.
البته ناگفته نماند که شکر قهوه ای دارای انواع گوناگونی بوده که هر یک برای استفاده های مختلفی آماده سازی شده است. از انواع شکر قهوه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شکر قهوه ای تیره و روشن
  • شکر قهوه ای موسکوادا
  • شکر قهوه ای تهیه شده از شیره خرما

و … .

انواع شکر قهوه ای موجود در بازار

انواع شکر قهوه ای موجود در بازار

بازار همیشه سعی دارد انواع شکر قهوه ای را برای مشتریان عرضه کند ولی شکر قهوه ای هایی که بیشتر در بازار موجود است نوع نیشکری است. زیرا که نوع نیشکری از مقبولیت بیشتری برخوردار است و مشتریان آنرا بر شکر قهوه ای چغندری ترجیح میدهندو. توصیه های طب سنتی و طب اسلامی، قطعا یکی از دلایل اصلی انتخاب نوع نیشکری توسط مشتری است.

همانطور که می دانیم طب های قدیم اعتقاد دارند شکر قهوه ای نیشکری برتری خاصی بر شکر قهوه ای چغندری دارد زیرا که طبع چغندر سرد است ولی نیشکر گرم. از این به اعتقاد بسیاری از اطباء نوع نیشکری ارجحیت خاصی دارد. نیشکر بیشتر در شمال کشور یعنی استان مازندران و جنوب کشور کشور در استان خوزستان تولید می شود.

این دو استان مراکز عمده تولید شکر قهوه ای از نوع نیشکر محسوب می شوند و با سرمایه گذاری هایی که در چند سال اخیر در این زمینه صورت گرفته کارگاهها و کارخانه های زیادی در تولید شکر قهوه ای فعالیت خود را آغاز نموده اند. میزان نیشکری که در جنوب کشور تولید می شود همواره کمتر از جنوب است اما به اعتقاد بسیاری از متخصصین نیشکر شمال از کیفیت بهتری برخوردار است. این امر در قیمت آنهم تاثیر گذاشته است. به طوری که قیمت شکر قهوه ای تهیه شده از نیشکر شمال همیشه بالاتر از نوع دیگر است و در نتیجه قند قهوه ای، نبات قهوه ای و شکر سرخ آن هم به لحاظ قیمت، بالاتر است.

در قدیم شکر قهوه ای به صورت کوپنی به مردم داده میشد و قدیمی ها به خوبی این امر را به یاد دارند که اصلا شکر قهوه ای در کشور وجود نداشت. کشورهای اروپایی هم با توجه به اینکه دریافته اند شکر سفید دارای مضرات زیادی است چندین سال است که فرهنگ استفاده از شکر قهوه ای را در کشورهای خود گسترش داده اند.
منبع: بازار قند و شکر ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما