شکر قهوه ای را از کجا تهیه کنیم؟

کدام برند از شکر قهوه ای را خرید کنیم؟ چگونه شکر قهوه ای درست کنیم ؟ طرز نگهداری بهترین شکر قهوه ای و تهیه شکر قهوه ای از طریق کدام فروشگاه انجام شود؟ از کجا می توان از اصالت این محصول اطمینان حاصل نمود؟
اگر بخواهید سلامت بدن خود را به کمک مصرف مواد غذایی مفید و طبیعی حفظ کنید، پیشنهاد می شود تا شکر قهوه ای را جایگزین شکر سفید در برنامه غذایی خود نمایید.
هر چند که در ایران، شکر قهوه ای چندان شناخته شده نمی باشد، اما پزشکان و متخصصان تغذیه، مصرف این نوع از شکر را بسیار توصیه کرده و پیشنهاد می کنند کسانیکه که دیابت دارند، این شکر را جانشینی برای شکر سفید در برنامه غذایی خود نمایند.
شاید این سوال در ذهنتان به وجود آید که چرا شکر قهوه ای در بازار ایران هنوز شناخته شده نمی باشد؟ در پاسخ به این سوال، مطرح کردن اینکه شکر قهوه ای نوعی شیرین کننده جدید موجود در بازار می باشد، سبب طبیعی جلوه کردن این موضوع خواهد شد.
با این وجود، کارخانه های بسیاری در ایران هستند که با توجه به احتیاجات بازار و خریداران، شکر قهوه ای و مشتقات به دست آمده از آن که شامل قند قهوه ای، نبات قهوه ای و … می باشند را به بازار عرضه می کنند.

شکر قهوه ای را از کجا تهیه کنیم؟

بهترین تولید کننده شکر قهوه ای در ایران

شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که می بایستی برای رساندن خود به وزن ایده آل، رژیم های غذایی سختی را رعایت کرده و یا کسانی هستید که دیابت داشته و استفاده از شکر سفید برایتان منع شده است. دیگر لازم نیست نگران باشید. شما می توانید با مصرف شکر قهوه ای به صورت روزانه و اما به میزان کم، هم نیاز بدن خود را پاسخ داده و هم انرژی مورد نیاز برای انجام فعالیت های روزانه را به کمک خوردن شکر قهوه ای تامین کنید.خرید
تا چند سال اخیر، لازم بود تا خریداران شکر قهوه ای، محصول مورد نیاز را از برند های خارجی تهیه کنند. اما خوشبختانه امروزه ایران، یکی از کشور های تولید کننده شکر قهوه ای محسوب شده و امکان دارد برخی از تولیدی ها، محصولات مرغوب و باکیفیتشان را برای صادرات هم در نظر گیرند.
تعداد کارخانه تولید بهترین شکرقهوه ای در ایران زیاد است. اما می توان برخی از آن ها را به عنوان بهترین تولید کنندگان شکر قهوه ای در ایران به شما معرفی نمود:

  • کارخانه نقش جهان
  • کارخانه قندانه
  • کارخانه شهدانه
  • کارخانه ارغوان
  • کارخانه فردیسان
  • کارخانه فریمان

و غیره.
اگر این سوال ذهن شما را به خود درگیر کرده که شکر قهوه ای را از کجا باید تهیه کنیم، بهتر است در ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

بهترین تولید کننده شکر قهوه ای در ایران

 

چگونگی خرید شکر قهوه ای

از مهمترین مسائلی که در هنگام خرید شکر قهوه ای اصل نیشکراز بازار فروش باید مد نظر قرار گیرد، اصلیت آن و همچنین طبیعی بودن شکر قهوه ای است. می دانید که شکر قهوه ای به صورت مستقیم، از عصاره نیشکر تهیه می شود و نبایستی هیچگونه مواد شیمیایی و افزودنی در تولید این نوع از شکر نقش داشته باشد. زیرا در غیر اینصورت، شکر قهوه ای مورد نظر، دیگر از نظر پزشکی و درمانی، مرغوب و مناسب برای افراد دیابتی نخواهد بود.
اطلاع از اصالت شکر قهوه ای، به روش های زیر ممکن است:

  1. توجه به میزان وجود رطوبت در شکر قهوه ای به صورتی که روان باشد.
  2. دانه های ریز شکر قهوه ای که ریز تر از شکر سفید باشد.
  3. داشتن طعم و بوی کاراملی که ناشی از وجود ملاس اطراف دانه های شکر است.
  4. طعم شیرینی به اندازه که سبب دلزدگی نشود.
  5. رنگ قهوه ای روشن و تیره که آن هم به دلیل وجود ملاس است.

چگونگی خرید شکر قهوه ای

فروشگاه های مختلف در ایران، این روز ها شکر قهوه ای را با برند های مختلفی به بازار عرضه می کنند. شما می توانید با تحقیق در خصوص کارخانه های تولیدی و آگاهی از چگونگی خط تولید و تهیه شکر قهوه ای، بهترین ها را به سادگی و در زمان کم از فروشگاه های اینترنتی خریداری کنید.
اغلب تولیدی هایی که در بخش گذشته معرفی شدند، در شهر های مختلف ایران، نمایندگی فروش شکر قهوه ای و دیگر محصولات خود را تاسیس کرده و افراد با مراجعه به این فروشگاه ها و مراکز، می توانند شکر قهوه ای مرغوب خریداری کرده و از اصلیت آن اطمینان داشته باشند.
منبع: بازار قند و شکر ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما