فواید شکر قهوه ای در طب سنتی

یکی از فواید شکر قهوه ای که در طب سنتی هم به آن تاکید زیادی شده است سالم بودن آن است. همانطور که همه ما می دانیم شکر سفید دارای مواد شیمیایی مضر برای بدن است ولی شکر قهوه ای دارای این مواد غیر ارگانیک نیست و چه بسا ارگانیک و دارای مواد غذابی مفیدتری نسبت به نوع سفید خود است.

شکر قهوه ای با دارا بودن مواد مغذی در ترکیب خود، که این مواد حاصل ترکیب ملاس با شکر خام تصفیه و پالایش شده است به جایگزین مناسب برای شکر سفید در جمله طب سنتی تبدیل شده است. مواد دیگری هم که با این شکر تولید می شوند دارای همین خواص هستند و از جمله این مواد غذایی می توان قند قهوه ای، نبات قهوه ای را نام برد.

فواید شکر قهوه ای در طب سنتی

قند قهوه ای در طب سنتی

همانطور که اشاره شد قند قهوه ای از شکر قهوه ای تولید می شود و در طب سنتی هم توصیه شده به جای قند سفید از قند قهوه ای استفاده شود و البته تاکید شده است که قند قهوه ای نیشکر مصرف شود زیرا که نوع چغندری آن دارای طبع سرد است. البته قند قهوه ای نیشکری دارای طعم و بوی بسیار بهتری نسبت به نوع چغندری است و استقبال مردم از این نوع بیشتر است.

قند قهوه ای را در بسیاری از سالم سراها و اغذیه فروشی های ارگانیک در سراسر کشور می توان تهیه کرد و کافی است سری به این مغازه ها بزنیم و نوع با کیفیت آنرا خرید نمائیم تا به سلامت خود و خانواده کمک شایانی بکنیم.

قند قهوه ای در طب سنتی

نبات قهوه ای در طب سنتی

نبات قهوه ای در طب سنتی به عنوان یک ماده برای درمان برخی بیماریهای گوارشی توصیه به مصرف شده است به گونه ای که به بیمارانی که دارای ورم معده و یا مشکلات نفخ معده هستند توصیه شده به جای نبات معمولی از نبات قهوه ای که از شکر قهوه ای نیشکر تهیه شده باشد مصرف کنند. طبع گرم نبات قهوه ای بس از چند روز مصرف معده سرد بیمار را رو به گرمی و اعتدال پیش می برد و همین امر باعث دوری بسیاری از امراض از دستگاه گوارش به عنوان نقطه اصلی تامین مواد غذایی در بدن می شود.

نبات قهوه ای در طب سنتی

نکته ای که خیلی از اطباء طب سنتی همیشه به آن تاکید می کنند جایگزین کردن شکر قهوه ای و محصولات جانبی آن به جای شکر سفید و قند سفید است. امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم اطلاعات مناسبی در این زمینه در اختیار دوستداران محصولات سلامت قرا بدهیم. ضمنا این بازرگانی با در اختیار داشتن تیم فروش قوی قادر است کله سفارشات مشتری را در این زمینه پاسخگو باشد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما